heeynoht

Daz Blogg.

Kommer aldrig att förlåta er för detta.

Skrivet 2010-07-31 @ 15:35:57
Jag hatar det här. Avskyr det här. Jag hatar att bo här mer än vad jag hatar något annat. Och detta kommer djupt ifrån mitt hjärta.

Jag kommer aldrig i hela mitt liv förlåta mina föräldrar att ha flyttat ifrån Malmö till världens ände. Till strömsnäsbruk, vadfan? Var dem höga eller? Dock var detta pappas idé och mamma hängde på. Ni kommer aldrig bli förlåtna för att ni stulit 17 år av mitt liv. Jag hatar detta stället, hata hata hata!!

Det finns inget här och göra, absolut inget. Det första jag ska göra när jag slutat skolan är att söka lägenhet i en storstad, Malmö först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback