heeynoht

Daz Blogg.

Fixa håret!

Skrivet 2010-07-20 @ 19:01:59
Hade tråkigt i morse så jag tog lite bilder för att visa hur jag fixar håret. Inget jätte intressant kanske x) Varför bloggen kom så sent är för att..

Jag och pappa drog till Markaryd en stund och sedan hem till honom. Sedan har jag varit med Jonas, Hampus och Tim en stund. Kom precis hem 18.51.

Först så lite nyvaken på bilden.. Observera x)

Hahah! Tvättat håret, nyfönat. Då står håret som de vill!!! Bokstavligt talat.

För att förenkla plattningen så tar jag på mig mössa lite snabbt så håret lägger sig:)

Håret är plattat och fint. Men sedan så gör man såhär... OMG. Världens sämsta hårspray... Använder SYOSS. Tycker att flaskan passade bra till bilden. Håret är tovat. Ha huvudet upp o ner och dra i en del hårstrån och tova på!

Sen när håret är tovat så får man göra lite vad man vill. Idag så blev det att jag hade håret liggande eftersom min SYOSS hårspray tog slut. Köpte nytt dock! Ser mongo ut på bilden så ni vet det:)

Kommentarer
Postat av: ellia

sv: tackar, jag har rippat dem själv^^



jävligt snygg blogg du har, gillar din stil btw, Mycket Bill Kaulitz över det hela men ändå personligt och eget.

2010-07-25 @ 23:34:19
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback