heeynoht

Daz Blogg.

Fest efter fest (y)

Skrivet 2010-07-02 @ 18:45:14
Yez, klockan är 18:40 i skrivande stund. Klockan 20:00 börjar förfesten hos mig och timmen senare bär det av till Lagan på Stinas födelsedagsfest, fastäm hon fyllde år igår. Jag har ju visserligen ensamfestat i mitt rum sen halv fem idag. Ska bara flytta lite saker så folk kan få plats, inte för att vi är så många, but still...
Sjukt störigt dock att jag inte kan koppla in alla högtalare till mammas dator :( Borde funka tycker jag, blir att använda PS3:an funkar fint det med, men urvalet av låtar är grymt minimerat..

Ajja, blir nog bra. Ska ha på min kofta ikväll, lär bli varmt men har linne under så! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

sv;

Japp, TH :D haha! <3

2010-07-02 @ 19:32:04
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback