heeynoht

Daz Blogg.

En helvetes skitdag idag..

Skrivet 2010-07-16 @ 02:06:14
Oh god. Idag har nog varit den mest frustrerade dagen på bra länge. Det hela började med att vakna trött, och då är jag fan i mig inte glad.

Hade planerat att åka till Väla idag med pappa och syster och det blev av. Men när jag vaknade, timmen innan vi skulle åka, så var jag otroligt trött eftersom jag bara hunnit sova ca 5 timmar och när jag är trött så är jag verkligen inte glad.
Jag kollade på mobilen efter sms och hade fått ett ifrån RockZone där jag hade beställt min väska ifrån. Glad blev jag snabbt. Hoppade upp ur sängen, fortfarande jävligt trött, så jag tar mammas bankkort (får min egna nästa vecka, bättre sent än aldrig) och efter det ser jag att det regnar. Jag avskyr regn, jag blir så deprimerad, ännu mindre glad.

Tar paraply och går ner mot banken. Det regnar, blåser. Jag är fortfarande helt borta i huvudet. Jag träffar Ida J vid Ica och går vidare mot automaten. Jag ställer mig framför den och ser att det står "Ur funktion".

-Fan i helvetes jävla satan.

Ärligt talat?!

Okej, det är lugnt än så länge. Går tillbaka till Ica, säger till Ida att den såklart skulle vara ur funktion. Tänker att jag istället kan betala direkt med kortet. Men Ida påminner mig om ID-kortet. Omg, klart att jag skulle glömma den! Jag blir förbannad. Det regnar mer, det blåser mer. Tiden går. ÅÅÅH!! Kommer hem, berättar för mamma det som hänt och får seriösa damp utbrott och svär väldigt, väldigt högt.

Sen tillslut så körde mamma ner mig till Ica för att själv betala med kort och jag tog med mitt ID. Precis innan vi går in till Ica så säger jag: Jag lovar, Anja eller pappa kommer ringa mig snart och säga att de är på väg eller att de ska komma om en kort stund. Verkligen, EN SATANS minut senare ringer dem och säger att dem snart kommer.
Jag är fortfarande ofixad.
Vi tar väskan och drar hem. Jag skyndar mig. Bad hairday så klart. Gud, kan saker inte gå värre? Senare när jag testar högtalarna på väskan så glappar en kontakt. Omg, seriöst...

Jag skiter i väskan och försöker fixa mig. Byxor ska fram, tröja ska fram. Det blev att ha på sig boots, blåa byxor och svart linne och sedan min väska. Sedan under tiden vi var i väla och efteråt/resten av dagen så hände en massa andra sjukt äckligt irriterande saker som bara var tvungna att hända. Som att jag smutsar ner halva min NYA VITA tröja med cigarett fimps-vatten -.- Varför? Vad jag har gjort?

Bilder kommer senare när jag vaknat. Är ganska trött nu. Men fyfan för dagen alltså, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback