heeynoht

Daz Blogg.

Avskyr insekter!!

Skrivet 2010-07-30 @ 02:42:50
För drygt en timme sedan så hade jag en skit stor insekt i mitt rum!

Fyfan vad rädd jag var. Jag avskyr insekter något grymt. Små och äckliga! Ju större, desto värre! Jag satt vid datorn helt vanligt. Hade inte tänkt på att jag hade både lampan tänd och fönstret öppet= välkommen in, insekter.

Jag bara hörde något ljud, lät som om någon knackade på golvet (taket för mig) sen så kollar ja snettbakåt och ser en flygande insekt, större än en fjäril och äcklig!! Den höll på att flyga mot mig, fick sån panik alltså. Klarar inte av sånt.

Sen försvann den efter en kort stund.

Jag sitter vid datorn, något sätter sig på min axel. Skriker och slår av vad det nu var. Något jätte litet, men ändå!
Klockan ett på natten hämtar jag en av mina bättre vänner. Dammsugaren. Han suger upp alla småkryp som samlats vid taket över min lampa. Sen fattas den där jävla stora saken med. Den var bakom TV-bänken. Hade fastnat bland alla mina miljoner sladdar. HAHA! Ägd. Så jag dammsög upp det lilla svinet, fyfan för dem. Aldrig vädra i mitt rum fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback