heeynoht

Daz Blogg.

Ta igen!

Skrivet 2010-08-18 @ 20:04:16
Är riktigt dålig på att blogga har jag märkt. Men det är inte lika kul när man inte får så många kommentarer. på Gamereactor när jag bloggade där så blev det ca 5 bloggar om dagen och alltid över 20 kommentarer, mycket bättre då ju! Så börja kommentera för fan!!

Det är otroligt fattigt väder de senaste dagarna alltså. Hemskt. Bara det är fint väder i Malmö på fredag och fint väder här i Strömsnäs på lördag så är jag nöjd. För det är festival i Malmö, som alla vet. Så passa på att träffa mig tycker jag! :)
Sen så är det festival här i våran ruttna lilla byhåla. Så det finns något att göra här för en gångs skull. Synd bara att det är en gång om året.. men vi får se hur det blir!!

Svårt att se på bilden om det regnar. Men fyfan vad det öste ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback