heeynoht

Daz Blogg.

Sjukt väder ute!

Skrivet 2010-08-24 @ 18:32:15
Vet inte hur många gånger det har regnat sönder idag. Inte bara det, utan att det alltid blivit skitfint väder direkt efteråt, skumt indeed!

Idag har vädret varit helt udda. Regna, sol, regn, sol, regn, sol etc...
Just nu är det sol dock, men det regnade för inte alls länge sedan och det blåste på som fan med!

Inatt så hade jag otroligt svårt för att somna. Jag la mig runt 00.00 tiden och la där ända till klockan 04:00. Sjukt segt alltså!

Menmen, det blir väl bättre inatt förhoppningsvis. Nu ska jag vänta på att Anja o hennes kille ifrån Barcelona ska spela klart så jag kan få min kontroll och spela lite Modern Warfare 2 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback