heeynoht

Daz Blogg.

Intervjuar mig själv!:D

Skrivet 2010-08-24 @ 20:08:52
Det första du gör på morgonen?
- typ vaknar sen fixar jag alltid mig. Nästan alltid, sen äter!

Hur kommer det sig att du är så smal?
- jag har alltid varit smal och kommer nog förbli smal hur mycket jag än äter. Dock har jag ätit väldigt dåligt på senare tid!

vad gör du på dina lediga dagar?
- Innan var det att jag spelade HELA tiden. Nu spelar jag knappt längre, utan sitter vid msn och lyssnar på musik och sjunger! Väldigt ofta dagdrömmer jag att jag om att jag hade as mycket pengar så jag kunde köpa överhårt med kläder!

vad lyssnar du på för något?
-Tokio Hotel varje dag minst någon timme. Men det är också mycket Hard Trance/Techno, Screamo och Punk/Rock.

Är du bra på att sjunga?
-Haha, fyfan verkligen inte. önskar dock att jag var det!

Vad söker du hos en tjej?
-Söt ska hon vara. Smart, ha samma humor som mig. Hon måste vara kortare än mig. Blond/brunett spelar ingen roll. Hon ska vara riktigt mysig av sig och hon måste visa att hon vill få mig istället för att spela svårfångad, för det är verkligen avtändande.

Vad äter du helst?
-Min favorit maträtt är nog Tacos! Som jag ska äta nu btw. Finns nog inget som är godare!

Vad dricker du helst?
Coca-Cola såklart! Godare dryck får man leta efter. Dock smakar den otroligt äckligt när man röker!

Tar det som att du är rökare?
-Japp. Slutade i exakt en vecka när jag var sjuk, ont i halsen, och tänkte sluta helt. Men så blev det icke. Kan dock hålla mig borta ifrån att röka på ett tag.

Hur lång tid tar det för dig att fixa dig helt?
-Det beror totalt. Är det skola så tar det ca 30 min (stressar) för jag hatar att duscha på morgonen så jag har mer tid till håret. Om jag är duschar och fixar mig i duschen så tar det ca 30 min om inte mer plus att fixa kläder, hår, ansikte etc.

Mycket problem med att välja kläder?
-Det är ett helvete för mig. Kvällen innan, om inte tidigare, så prövar jag olika plagg för att se. Sedan får man ju kolla vädret också för morgondagen och kolla "kläder efter väder". Men oftast så ångrar jag mitt klädval när det är försent.

Vad är det värsta du vet?
-Jag hatar saker som inte stämmer ihop med verkligheten. Typ "Håll hastigheten! (Vägverket)" och sedan "Göra bilar som kör lååångt över 100 Km/h (Random biltillverkare).
Jag menar, om det är lag på att hålla 110 som högst så ge FUCKING FAN i att göra bilar som kör över den jävla hastigheten jävla mogolidbögar. Blir förbannad.

Vad är det bästa du vet?
-Att få vara med en tjej jag verkligen gillar. Funnits en sån än så länge.

Är detta slut nu?
-Ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback