heeynoht

Daz Blogg.

Inte så farligt faktiskt..

Skrivet 2010-08-23 @ 20:48:17
Det var ju skola idag som ni vet och det började bättre än förväntat faktiskt eftersom att..

Jag började inte förrän 12:30 och slutade runt 2 tiden. Det var varmt (konstigt?!) och vi hade Tacos hemma och Coca-Cola. I skolan så såg man några nya ansikten, again, men det blir väl fler imorgon då ettorna oftast får gå runt skolan och kolla och sånt tråkigt skit.
Det var inget nytt i skolan annars förutom att golvet inne på industrin är målat så det ser ganska mycket bättre ut, lite ljusare nu med ljusgrå färg på golvet istället för stengrå grottfärg på golvet. Aja.

Nyss så vaknade jag efter att ha somnat, blev plötsligt helt slut under tiden jag kollade på 2½ Men. Så nu sitter jag och drygar vid datorn:)

Skola imorgon, se hur det går!



Kommentarer
Postat av: low

ascool :D:D

2010-08-29 @ 18:57:26
URL: http://lowzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback