heeynoht

Daz Blogg.

Helvetet på jorden

Skrivet 2010-08-04 @ 01:44:18
Jag står i kö.
Jag står i kö för att få komma in i helvetets portar. Jag är halvvägs inne och det är otroligt gay.

Just nu är allt skit, verkligen allt.
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden när jag var med dig. Fyfan vad bäst det var då. Men det går tyvärr inte.
Jag planerar inför en bra o glad framtid, men istället blir allt skit.

Ni vet hur man säger: Det blir bättre med tiden/Tiden läker alla sår.

So not true.

That day never came, that day never comes.
I'm not lettin' go. I keep hangin' on.
Everybode says that time heals the pain
I've been waitin' forever, that day never came.

_ Tokio Hotel-That Day

Så känns det just nu.
Only you can set me free, rescue me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback