heeynoht

Daz Blogg.

Härlig natt!

Skrivet 2010-08-01 @ 15:59:44
I mitt förra inlägg så skrev jag att jag och Gezim skulle sitta uppe hela natten och så blev det med.

Efter mitt förra inlägg så satte vi igång Miss March och kollade på den, Gezim klagade över hur trött han var och ville sova hela tiden. Så vi fick idén att gå bort till Shell.
And so we did.

Påväg till Shell klockan 05.00 på morgonen så var det helt ljust ute, duggregnade och var fuktigt, mysigt. När vi kom till Shell så köpte ja 2 franska och varsin Coke :D Så satt vi och snackade o en massa sedan gick vi hem. Vi bäddade och skulle kolla på Shutter Island, men Gezim höll på att somna efter fem min. Så vi la oss i sängen och skulle sova. Men det gick inte så bra, speciellt inte när en liten spindel skulle springa runt på väggen vid sängen, vi lyckades fånga den och jag eldade upp den! :)

Vi somnade runt 07:30 skulle ja kunna tro. Klockan 08.00 så kom det in en fluga i mitt rum som skulle hålla på med oss, fett jobbigt-.-
Klockan nio gick Gezim upp och skulle dra hem, ville att jag med skulle vakna...pffht! Det blev att jag la i sängen och sov till 14:00 sedan gick jag upp!

Måste ta en smoke strax och äta lite mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback