heeynoht

Daz Blogg.

Get the FUCK out of my head

Skrivet 2010-08-25 @ 21:45:42
Alltså jag satt på bussen, försökte sova. Såg en som liknade dig när jag kollade snabbt. Kunde inte ha varit du. Du skulle nog hälsat.
Från den sekunden jag såg dig så har du varit i mina tankar hela dagen. Jag förstår inte hur du har kunnat spika fast ditt söta ansikte i mitt huvud. Sitter o ler för mig själv, störtgråter inom mig. Förstår inte ens varför. Det är något med dig, du fick mig att förstå, se mig själv som person. Fick mig att se mina brister. Ingen är perfekt.

Jag är ett svin. Jag tänker som en kille och det får man bara leva med. Önskar att jag förtjänade dig. 
Kommer ha otroligt svårt för att glömma dig, du väckte mina känslor totalt. Men allt har sitt slut, allt har ett pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback