heeynoht

Daz Blogg.

Bara timmar till skolan! :(

Skrivet 2010-08-22 @ 20:35:15
Ja, det är nedräkning för mångas del just nu när det gäller skola. En del idioter längtar, en del smarta vägrar inse att det faktiskt är skola. Man lever hellre i förnekelse vid en sådan här tid i livet.

Jag som många andra börjar skolan imorgon. Nya ansikten att se, även om man inte såg alla under hela förra året, men ändå lite smått spännande. Stor skola är det indeed.
Har inget emot att börja skolan och lära mig nya saker, så jag tillhör idioterna (hehe) men jag längtar inte tillbaka till min klass. Jag föredrar en lugn klass med lagom humor och inte överdriver med allt. Menmen, det är 2 år kvar bara.
Men det finns en del personer som kan vara roliga o träffa igen faktiskt. Då jag mestadels bara träffat Gezim, Jonas och Mentor under lovet. Visst har det varit kul, men variation är bättre, IMO.

För tillfället så tänker jag på vilka kläder man ska ha på sig imorgon med. Har dock inte heller någon som helst aning om när jag ska ut till bussen för den delen. Och sen har vi nytt schema med. Slutar tidigare två dagar, men vad hjälper det när jag ändå inte kommer hem mycket tidigare...? Men aja, vi får väl se. En positiv sak till är också att vi har med CNC nu med, blir kul o lära sig mer och mer. CNC A, B, C, D. Det var nog alla dem kurserna i just CNC att lära sig, fyfan!

Bara att bita ihop ytterligare ett år av skola. När tar det slut?



Kommentarer
Postat av: rosssäääh!

Hahah, skolan är det värsta som finns! o:

& din blogg är greatness! :DD (y)

2010-08-22 @ 22:04:47
URL: http://rosseforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback